צונאמי: זן קנאביס חדש מקנדה בישראל

אחרי ג'ין גאי שנחל הצלחה מרובה יגיע בשבוע הבא אל בתי המרקחת זן קנאביס נוסף מקנדה - "צונאמי": אינדיקה עם כ-22% THC שתשווק במחיר 279 ש"ח לשקית.

צונאמי” (TSUNAMI) הוא זן קנאביס חדש מתוצרת חברת “הקסו” (HEXO) הפועלת במחוז קוויבק בקנדה, שיגיע באמצע השבוע הבא לבתי המרקחת בישראל.

היבואנית, חברת “שאיפה לחיים” (BOL פארמה), הזמינה חצי טון ממנו לאחר ייבוא קודם מוצלח שביצעה מקנדה של זן בשם ג’ין גאי שאזל במהירות מהמדפים.

צונאמי אינדיקה T20/C4 של HEXO
אריזת קנאביס “צונאמי” – תוצרת חברת “הקסו” (Hexo) מקנדה – עכשיו בישראל
צונאמי אינדיקה T20/C4 של HEXO
זן קנדי שני בישראל: “צונאמי”, אינדיקה T20/C4 של חברת HEXO – משבוע הבא בבתי המרקחת

“צונאמי”, זן אינדיקה עם 20%-26% THC, ישווק בקטגוריית T20/C4 (“פורטה“, מוצרים עתירי THC) הנמצאת במחסור חמור בישראל. מחירו יעמוד על 279 ש”ח לשקית.

על פי חברת “הקסו” הזן “צונאמי” הוא למעשה הזן נורת’רן ברי (Northern Berry), המורכב מהכלאה גנטית של שני זנים מפורסמים מאוד: נורת’רן לייטס ובלוברי.

על פי התיאור שלו באתר חברת “הקסו”, צונאמי הוא זן בצבע ירוק בהיר, עשיר בטריכומות, צפוף מאוד ובעל השפעה חזקה וטעמים פירותיים.

צונאמי אינדיקה T20/C4 של HEXO
צונאמי נארז במפעלי BOL – משבוע הבא בחנויות

מבדיקת מגזין קנאביס עולה כי צונאמי גדל במתקן סגור עם תקרת זכוכית, אך למרות זאת נאלץ גם הוא, כמו כל זני הקנאביס בישראל, לעבור תהליך של הקרנה.

בניגוד לזן ג’ין גאי, שיובא לישראל באריזתו המקורית ואזל כאמור מהמדפים במהירות, צונאמי הגיע לישראל בתפזורת (Bulk) ונארז ללא מגע יד אדם במפעלי חברת BOL.

משלוח נוסף של ג’ין גאי צפוי להגיע בעוד כשלושה שבועות. כמו כן מבדיקתנו עולה כי במסגרת ההסכם בין BOL להקסו, אמורים להיות מיובאים זנים נוספים של החברה.

איזה קנאביס אתה?

המשך קריאה
Back to top button
x
Close

אופס!

אנא בטלו את חוסם הפרסומות כדי לצפות בתוכן באתר